57.53 km

浏览次数: 35次 , 下载次数: 0次

邻近 Tarrés, Catalunya (España)

Ruta de divendres amb el company Javi (gràcies per portar-me) post-plujes, per una zona desconeguda i molt "atrakativa". Gràcies Flonjall per l´informació i el track ¡¡¡
Feia uns dies, l´amic Antoni va penjar un track amb una ruta pels voltants de Tarrés, també coneguda com la ruta de la calç. Cal dir, que anavem clarament a patir una "emboscada" de fang. Ja que les plujes de dos dias seguits de temporal de llevant, deixaven el terreny argilós al límit de passar a ser natillas vermellas i blanques. Poc fred al inici de la ruta, fins al cim del molins ... on hem entrat a Escocia ¡¡¡ Boira tota la resta de la ruta.Un vegada passada l´Espluga Calba, on parem a fer un café calentó i agafar aigua, hem pogut pedalar amb més o menys fang. Las senderas SUPERNETAS espectaculars no les gaudim al 100%, molt mullades i amb rodes de fatbike-fang, no eran aconsellables anar a fondo.
Al km. 35 passat el forn de calç, emboscada de fang ¡¡¡ parada técnica per a treure pegots de la suspensió, canvi, patilles, etc... Fins a dues vegades més ens ha pasat lo mateix, aixó en ha forçat a tirar per pista a falta d´uns 6 km., retallant uns 3 km. del track inicial. Per no patir més, ja que els canvis no anavem bé. En resum: Ruta molt recomenable, senderas d´insomni que aviat repetiré (si el tiempo lo permite) la resta bona pista (si no plou) i redescobrir un territori desconegut i proper.