时间  2小时 41分钟

5.8
23.38 km

浏览次数: 109次 , 下载次数: 2次

邻近 Xalets de la Solana, Catalunya (España)

Es questa ruta podem guair/patir una de les pujades més dures del Montroig. En el seu tram inicial realitzem l'anomenada Senda de Caçador, que és una pujada força empinada i en algun tram "un pel trintxada" que ens conduira fins a la carretera de Gerb a Vilanova de la Sal.

En aquest punt prenem una pista paral·lela que al cap d'uns 500 m. gira a la dreta i iniciarem una forta pujada en un pirmer moment per pista i després per un senderol.

Un cop a dalt farem una petita baixada arribarem a una cruïlla on girarem cap a l'esquerra i al cap de poca estona gir cap a la dreta i iniciem la tercera pujada després d'algun tram força empinat en farà arribar a una altra cruïlla on girarem a la dreta i al cap de poca estona arribarem a la Cova/Ermita de Sant Cap.

I res un cop alla desfarem un petit tram fins a la darrera cruilla i cap a la Vilanova de la Sal i res d'alla de nou cap a l Camping.

MOLT IMPORTANT: el ferm de la senda de caçadors es molt argilosa per tant s'ha d'evitar anar després de ploure o al hivern que el terreny es gela i acostuma a estar també molt humida.