42.86 km

浏览次数: 72次 , 下载次数: 6次

邻近 Reus, Catalunya (España)

La 1ª de l´any, amb la companyia molt agradable de la Mónica, per anar a fer dues zones noves per a tots dos (Gràcies Antoni, de nou) seguint l´estela d´en Flonjall.
Sortida de Reus direcció al poble d´Almoster, on havia quedat amb la Mónica, ella bé d´Alcover a fer el "Bikepark del Picarany". Arribo un pel aviat i segueixo anant direcció la Selva, ens trobem quasi a l´entrada a l´ermita de Sant Pere, girem qua i amunt cap el Picarany. Fem via, perque volem probar les dues zones novas, he mirat i el tom son uns 20 km. Coll de la Batalla, amunt pel bosc de flassada i sendera cap a Mascabrers, un cop pasada la font de Llop, desviament i anem a buscar la primera i nova "adquisició". Molt guapa i bastant neta, hem disfrutat molt. Sortida a la carretera i avall cap a Vilaplana, pasem el poble i toca pujar pel cami dels Garrigots, pujada que ja dic que no serà l´ultima vegada que hi pasaré ... i tenint com a premi, la sendera de baixada .... que guaaaaapa ¡¡¡¡
La part final es brutal, peralte cap aquí...peralte cap allà ¡¡¡ La Mónica ha quedat encantada, l´he dit que gràcies al Flonjall he pogut portar-la a redescubrir, la part del darrera de casa nostra.