40.47 km

浏览次数: 49次 , 下载次数: 6次

邻近 Reus, Catalunya (España)

Sortida per tornar a fer les "noves" senderas de fa un dies.... però sense track, confiant amb el meu superinstint navegador.
Surto de casa i enfilo cap el cabrero, baixo cap a la pista i amunt per enllaçar sendera "shesenda" amb la pujada pel segimon. Coll de la Batalla, amunt pel bosc de Flassada, sendera direcció Mascabrers, sendera cap a l´Hipica. Paso per Vilaplana ia munt pels Garrigots, pujant ja no ho veia clar ... l´imatge no es repetia al meu cap, gir a l´esquerra i perdut pels marges seguint una pista que es "difuminava" per moments. Peu a terra, miro GPS i a uns 40 o 50 metres senyal d´una pista. Dons tot recte ¡¡¡ Pel mig del bosc, de les branques, pujant marges, fent de cabra salvatge, surtida a una pista i a la dreta, començo a veure roderas de moto ... fins trobar-me al mig de la sendera que si que he conegut, despres caiguda rotllo "Marquez", plegat a saco a un peralte i ... decideixo anar cap a casa... ofuscat, emprenyat i derrotat. Un altra dia serà millor.