下载

5则评论

69.95 km

浏览次数: 1323次 , 下载次数: 14次

邻近 Las Caldas, Galicia (España)

Ruta feita apartires de outra de elarias. Só modificando a parte final para subir o alto dos Castros e baixar por unha variante do San Benito por cortesía de Jorge Novoa, moi divertida e escapando da zona da baixada mítica que agora mesmo está bastante rota ainda que se baixa. De todas formas esta variante e dende o meu punto de vista máis divertida si cabe.
O principio da ruta e moi rodador, incluso con largos tramos de estrada pero apta para levar un ritmo continuo polo menos ata chegar a Allariz, onde comezan os sendeiros técnicos. Unha vez na Merca, crúxzase a Autovía e xa nos metemos na subida os Castros para tirar polo San Benito hacia Ourense.

5则评论

• 的照片 Acevedo

Acevedo 2013年12月15日

O acumulado positivo ronda os 1500m.

• 的照片 pearlroach

pearlroach 2014年1月3日

Feita 03/01/2014. Hoxe non se pasa en Allariz, xusto a carón do Arnoia (Briñal) onde hai que pasar unha ponte de pedra, pero pódese bordear pola vila e tomando de novo dirección Celanova. Xa sabemos, consecuencia das choivas destos días. No resto todo sen problemas. Saúdos.

• 的照片 turkish

turkish 2014年5月2日

我已使用过这条路线  查看更多

Me ha gustado mucho, hasta llegar a A Parroira los caminos y senderos están muy bien. Después de cruzar el puente de piedra en A Parroira, el camino de subida está en bastante mal estado por la lluvia anterior.
    Al llegar a la base del helicóptero en Os Castros bajamos directamente hacia A Valenzá porque se nos hizo tarde.

• 的照片 sainzajump

sainzajump 2014年12月5日

我已使用过这条路线  查看更多

Ruta feita o día 05/12/2014. En general, gustoume moito, rodadora por tramos, en Rante ten algo de asfalto, pero vén ben para rodar cómodo. Os camiños de A Merca, moi chulos ; e ca zona dos Castros , a baixada do San Benito, Toén , Moreiras, e o paso previo pola Armada, Santuario das Marabillas, etc. Unha ruta moi recomendable.