下载

1,077 m
24.09 km

浏览次数: 112次 , 下载次数: 3次

邻近 Portela, Galicia (España)

Esta ruta é unha variante, para BTT, do sendeiro de pequeno percorrido PR-G 214 (Sendeiro do Monte Grande) sinalizado pola FGM.
Mantense o paso pola meirande parte dos puntos de interese (lagoas, mámoas) e engádenselle algúns kilómetros.
水源

Alto do Vieiro. Ourense. Galicia

Esta ruta é unha variante do sendeiro de pequeno percorrido PR-G 214 que sinalizou nesta zona de Ourense a FGM. O punto de inicio sitúase na estrada OU-540 Celanova-Bande, no alto do Vieiro (zona para aparcar e curiosa fonte na que coller auga). Atención aos primeiros metros, que se fan pola estrada, en dirección Portugal! Alternativa: - Non coller a primeira pista que sae pola esquerda e seguir pola estrada uns centos de metros máis, ata o cartel que sinaliza unha das múltiples mámoas que se poden observar nesta ruta. Esta alternativa ten a ventaxa de evitar a pendente inicial, a cambio córrese o risco de facer un pouco máis de asfalto.

Mámoa

照片

Unha imaxe para dar unha idea do tipo de pista pola que se desenvolve a ruta.

Alternativa

Neste punto podemos escoller entre ir pola esquerda (pista en mellor estado e con pendente máis tendida) ou pola dereita

Lagoa grande

Desvío estrada

Lagoa pequena

Desvío

Neste punto, si seguimos de frente chegamos a estrada, onde está situado un dos puntos de inicio do PR-214
危险

Estrada

Inicialmente a idea era non chegar ata a estrada e tomar unha pista forestal que nos topográficos ten moi boa pinta. Lamentablemente a pista está impracticable, polo que decidín baixar ata a estrada e facer un pequeno tramo de enlace ata coller outra pista que vai polos montes da aldea de Ribeiro.
信息点

Pista forestal Monte dos veciños de Ribeiro

Neste punto deixamos a estrada e voltamos a rodar por pistas forestáis de terra.

Baixada Vilar

路口

Atención, devío a esquerda!

照片

Inicio do tramo con maior pendente de toda a ruta.

Foxo do lobo

Impresionante construcción de pedra que tiña por finalidade servir para dar caza ao lobo. Atención! Neste punto está o único tramo do trazado que non é ciclable. Non continuar pola pista, pois non ten saída (finaliza nunha parcela chea de colmeas de abellas). No foxo do lobo hai que coller, a pe, polo trazado con maior pendente (só son uns 250m). Aproveita a camiñata para observar as dimensión desta construcción! Ese muro de pedra que te acompaña pola esquerda (fácilmente distinguible a pesares da maleza) servía para "canalizar" ao lobo cara o foxo. Superada a parte con maior pendente chégase, novamente, a pista-cortalumes que deixamos uns kilómetros atrás.

Mámoas de Penamá

Campo de mámoas

Formidable campo de mámoas (cando menos hai tres moi próximas entre si)