9.0
35.94 km

浏览次数: 9次 , 下载次数: 0次

邻近 Girona, Catalunya (España)

Les tres ermites... o 2 i mitja, ja que no acabem de baixar a Sta.Pellaia...
Puja i baixa per les Gavarres, per gaudir del solet d'hivern...
VV fins a Llambilles i seguir fins davant de Can Massegur, prenent l'asfalt en direcció St.Cristófol, pujadeta suau...
A dalt de St.Cristòfol, després de gaudir uns minuts de l'entorn, seguim pel camí (pista més que ample) de l'esquerra que fa lleugera pujada... i cap amunt, per la Serra d'en Biosca.
La pujada és suau fins arribar a una baixada d'uns 300m... després arriba la part més costaruda, on cal apretar una mica y anar pujant pinyons fins al Coll del Bou, a sota del Puig d'en Carreres, que el deixem a la dreta i seguim recte, després d'agafar aire, en direcció Sat. Pellaia. Trenquem a l'esquerra al cap d'uns 400m, un cop passat el mas de Can Carreres, on hi ha l'indicador de St.Mateu. Passem pel puig dels Llamps, el puig d'en Jeroni i el puig d'en Roure, sempre per la pista principal fins a St.Mateu. (extensió de la ctra. GI-6642)
Seguim l'asfalt (es pot fer la variant del corriol de l'esquerra, però t'has d'enrecordar de l'entrada, ja que n'hi ha vàries...)
Al trencant de la carretera de St.Mateu, prenem diorecció a l'esquerra, en direcció Quart. A les bústies, prenem el camí gran de l'esquerra i fins avall, que sortim a Llambilles, per tornar a rependre la VV fins l'origen...