• Photo of Falconadeta 2008 - Sabadell-Sant Feliu del Racó-Castellar del Vallés-Sabadell

Uploaded 2012年12月18日

Recorded 十月 2008

9.0
36.09 km

near Sabadell, Catalunya (España)

Sabadell-Sant Feliu del Racó-Castellar del Vallés.

IBP índex: 84 BA

Aquesta ruta segueix l’itinerari curt, “La Falconadeta”, proposat pels Falcons de Sabadell l’any 2008.
Marxem de Sabadell pel riu Ripoll, anem amunt per la vora del riu però en sentit contrari a l’aigua, fins arribar al Moli d’en Bosquet on ens enfilem fins a can Sallent, travessem la carretera i seguim pujant fins arribar a un collet on comencem a baixar, arribem a una carretera que seguim uns metres i seguim baixant fins a travessar el torrent de la Penitenta.

Comencem a pujar pel Gatosar per una pista que aviat tornar a baixar, arribem a una carretera a tocar de Sant Feliu de Racó ,pugem passant per dins una urbanització, al sortir-ne agafem un sender curt que ens porta al camí de Cadafalc per on entrem a Castellar del Valles.

Travessem Castellar de punta a punta i baixem en direcció Sabadell, passem per Sant Pere d’Ullastre, un sender ombrívol i divertit fins tornarà trobar el Ripoll a l’alçada del molí d’en Torrella, seguin el camí del inici anem baixant per la vora del riu fins a retornar on hem començat la ruta.

Més fotos a:

El facebook

El blog

• Photo of Jorgear

Jorgear 2015-2-12

Alguien me puede informar si esta ruta la puedo realizar, osea, que no esté interrumpida por la caída de pinos??

• Juanfict 2015-4-19

Yo intenté pasar en marzo por allí y en el km 10 de esta ruta me fue imposible continuar por estar los árboles caídos.

• Photo of Carles InJa

Carles InJa 2015-7-18

La ruta és força complerta, potser el tram més avorrit són els 9 primers km, fins arribar al terme de Castellar.
    L'he feta a l'estiu i fa temps que no plou. Hi ha un punt que creues el riu i l'aigua m'arriba al pedal. No sé com estarà en èpoques de pluja.

• Photo of totof

totof 2015-7-22

Hola Carles, m'alegra que t'hagi agradat.
    Gràcies pel comentari i la valoració.
    Salut

• Photo of Jordi Arbós

Jordi Arbós 2018-6-18

Una volta molt variada! Distreta i divertida!