时间  2小时 20分钟

6.2
24.81 km

浏览次数: 12956次 , 下载次数: 419次

邻近 Vulpellac, Catalunya (España)

Ruta que puja fins a Sant Cebrià de Lledó (Els Metges) per la zona obaga de la muntanya. Sortim de La Bisbal direcció cap al Mas Molines, d'allà pugem fins a Can Coia per la pista que han arreglat recentment, i a partir d'aquest punt ja ens enfilarem per un caminet una mica més enboscat que ens portarà a dalt prop de la pista de Cruïlles als Metges a les proximitats de Can Font de Muntanya. Seguirem la pista fins a un trencant a mà dreta, abans d'arribar a Can Cassà. Aquest tram va pujant fins a Els Metges per la vessant obaga de la muntanya, no és una pujada molt forta però va fent. Un cop als Metges, baixarem per el corriol que ens portarà directe a can Torrent (que en aquesta època de l'any es pot gaudir d'un panorama excel·lent ja que els ametllers estan florits). Finalment acabarem de baixar cap a La Bisbal passant per la Font de Cantagalls i el Molí d'en Frigola travessant unes quantes vegades el riu Daró i mullant-nos una mica els peus!!

Can Coia

• 的照片 mateu llonch

mateu llonch 2018-5-7

我已使用过这条航迹  验证  View more

Ruta molt maca i molt interesant. Amb una pujada durilla pero entretinguda i una baixada tecnica i rapida.