Moving time  2 hours 8 minutes

-12 m
7.5
29.85 km

near Puigmoltó, Catalunya (España)

Sortim de Can Macià per la Riera de Ribes i la de Jafre i tombem cap a Mas Alba, amb fort pendent però asfaltat. Al final del pendent, voltem el Puig d'en Barbeta i agafem avall cap a Sitges per una pista bona. Entrem pel barri del Poble Sec i fins al camp de rugbi. Allà baixem per l'Avinguda de Sofia fins al Passeig Marítim. El seguim cap a la dreta fins a Terramar i pugem cap a la dreta, vorejant el golf, pugem per la Riera de Ribes cap a Puigmoltó i a 300 m de l'Ermita de Sant Jaume, tombem a la dreta fins a Can Macià. Allà es queda el company de ruta, i jo segueixo cap a Can Coll, Hospital de Sant Camil, i vaig fent camins i corriols molt macos fins a Can Martí. Tombo a l'esquerra cap a Solers, passo per davant de Xoriguera, travesso per sota tres vegades l'autopista fins a arribar altra vegada a l'Ermita de Sant Jaume. Faig el camí ja fet abans fins a Can Macià.
Volta "turística" variadeta: pistes, mar, boscos, camins, senderets i molta vinya, que en aquest temps està molt maca.

A prop del Puig d'en Barbeta

Km 22,5 Runes i vinya

Km 23,8 La Torra del Veguer

照相

Km 26,5 Clos la Plana (Xoriguera)