时间  4小时 6分钟

• 景色推荐程度

53.69 km

浏览次数: 226次 , 下载次数: 15次

邻近 Les Oluges, Catalunya (España)

Ruta baixada de l'usuari totof (Castells de la Segarra 2012), que en fa una descripció acurada. Només dir que les nostres maquinetes ens diuen que el desnivell és de 736 m i no de 550 m com consta al seu track. Afegir també, que passat Hostafrancs, a la Pleta de Queralt, actualment hi ha el CAnal Segarra-Garrigues, que haurem de creuar baixant a la via de servei lateral i passant per un pont a l'altre costat per tornar a trobar la ruta. En qualsevol cas, és una ruta majoritàriament pistera i sense dificultats més que la distància, segons l'estat de forma de cadascú.
La ruta l'hem fet a l'octubre, sense fred i amb els camps de blat totalment pelats. No hi ha sorpreses més enllà del paisatge que un dia va pintar Joan Hernández Pijoan o el s castells que són punt de referència de la ruta, entre els quals n'hi ha un on va néixer Manuel de Pedrolo.

Castell de Malgrat

2则评论

• 的照片 tgilmunoz

tgilmunoz 2018-6-6

Molt bona ruta. Accessible a gent de nivell baix-mig. Hi han llocs on parar a esmorçar i dinar. Molt bona ruta per realitzar ara a la Primavera. Tot molt verd i espectacular. Gràcies @raimonserna

Exelent la duta i la descripció.