时间  6小时 23分钟

• 景色推荐程度

74.86 km

浏览次数: 6726次 , 下载次数: 211次

邻近 Vic, Catalunya (España)

Segon dia de la ruta pel Camí de Sant Jaume Manresa-Girona, tram Vic - Girona, el fem a l'inrevés perquè suposem que els peregrins algun dia tenien de tornar.

Travessem Vic de punta a punta, anem a buscar el pont de Bruguer per travessar el Garrí i planejant passem per la Torre de Morgades i arribem a Folgueroles que creuem pel bell mig.

Sortint de Folgueroles comencem a pujar progressivament cap a la serra de Puig Castellar, passem pel costat del gorg dels Llitons i pugem fins al coll Sameda per un camí bastant erosionat, ara baixem en un tres i no res cap a Vilanova de Sau.

No ens hi encantem gaire esmorzant, i continuem baixant fins el torrent de Moran, començem a pujar per la Socarrada de les Tallades fins arribar a Sant Romà de Sau, passem pel mirador que ens permet veure una bona vista del pantà de Sau i un bon tros del camí que farem pel de Susqueda i unes escales... inacabables que hem de baixar per arribar a la presa del pantà de Sau.

Baixem cap a la capçalera del pantà de Susqueda i comencem a recórrer una pista que per la dreta el va resseguint, ara de pla, ara de pujada, ara de baixada, una vintena de quilometres fins arribar a la presa, quan hi som, per carretera asfaltada baixem fins al Pasteral on agafem la via verda que be d’Olot i a bon ritme ens arribem a Girona.

更多 external

6则评论

• 的照片 Mar Ona

Mar Ona 2017-3-16

Una consulta: tècnicament és dificil? O la dificultat la marca el quilometratge?
    Gràcies!

• 的照片 totof

totof 2017-3-16

KKTWAS , va per pistes i algun corriol fàcil, més que difícil es podria qualificar, si el Wikiloc ho permetes, de dura.

Salut!!!

• 的照片 Mar Ona

Mar Ona 2017-3-16

Gràcies Totof.
    Salut i pedals!

• 的照片 witxi

witxi 2017-5-25

Molt bona ruta, més curta i sense tant asfalt com "la oficial" per Tavernoles. Només alertar del corriol molt emboscat just passat una casa de segona residència restaurada fa poc, abans del mirador sobre la presa de sau. Les escales per baixar a la presa són llargues però no tant, la volta que has de donar per no fer-les crec que no val la pena. Per menjar o beure dins la ruta, només als pobles de Folgueroles, Vilanova de Sau i El Pasteral. Fins Girona és passa per molts de pobles.

• 的照片 totof

totof 2017-5-31

witxi, m'alegro que t'hagi agradat la ruta, gràcies pels teus comentaris.