-4 m
8.2
32.98 km

浏览次数: 45次 , 下载次数: 7次

邻近 Blanes, Catalunya (España)

Bicicletada corresponent al mes d’abril del 2019, amb el següent recorregut: Blanes, riba dreta de la Tordera, Parc Prudenci Bertrana de Tordera, Camí de Can Peira, Camí de la Dina Morta, falda del Puig Marí, Urbanització Terrabrava, Polígon de Can Verdalet, Tordera, Riba esquerra de la Tordera, Camí del Molí d’en Puigvert, Palafolls, Riba esquerra de la Tordera, Pont de la Tordera (Carretera de Malgrat) i Blanes.

Recorregut bastant tranquil i suau entre Blanes i Tordera i a l’inrevés. D’anada hi ha que evita pujar a la NII i al caminoi que passa per sota hi ha que esta en compte per agafar un corriol que en permet creuar una riera amb una baixada i pujada sobtats. La pujada fins a sota Puig Marí va fent però sense dificultats. De tornada fem un primer tram per un caminoi no massa bo i amb forta pendent fins que trobem el camí que ens porta a Terrabrava. A partir d’aquí la baixada a Tordera no te problemes. Per entrar a Blanes hi ha que creuar la Tordera pel pont de la Carretera de Malgrat, ull amb el tràfic.

Si la feu un diumenge ull amb el mercat, Tordera esta col•lapsada.

Pedalada per tota mena de camins fora els punts indicats que son curts. Cal portar una BTT

Bicicletada efectuada el 20190407

Club de Tenis

Pont

Corriol per sota el pont

Corriol de baixada

Pont

Camí

Corriol

Ull, creuar el pont per la carretera