118.89 km

浏览次数: 1136次 , 下载次数: 29次

邻近 Dreta de l'Eixample, Catalunya (España)

Sortida des de la dreta de l'Eixample de Barcelona amb arribada a Platja d'Aro. S'inicia anant a buscar el Riu Besòs i seguint el seu curs. Després es segueix el riu Mogent i s'han de seguir les indicacions de la Via Augusta (blaves i grogues) fins quasi Vidreres, tot i que no sempre està massa ben indicat. A l'alçada de la Urbanització Can Carbonell vam tenir un petit problema de navegació motivat per una tanca. A l'arribar a Llagostera es pren el Carrilet i fins a Platja d'Aro.

És un track que l'he classificat difícil per la seva llargada però tècnicament no té cap dificultat. Una passajada llarga i agradable de fer si es té un cert fons.

6则评论

• jserran 2013-8-30

Que manera de meter presión al personal !!!!

• 的照片 Jodi

Jodi 2013-8-31

Una "petita" passajada

• 的照片 Marc BTT Epic

Marc BTT Epic 2017-2-9

Hola Jodi,
    Estic pensant pujar a l'estiu en bici fins a Palamos i et volia fer una pregunta sobre el track: quin percentatge d'asfalt creus que hi ha?
    Moltes gràcies

• 的照片 Jodi

Jodi 2017-2-9

Hola,

Entre un 5 i un 10 % deu ser asfalt. Has de pensar que passes per pobles, el tram del Besos i hi ha algun enllaç però majoritàriament és per pistes. Es basa en un camí romà assenyalat amb ratlles blaves i grogues. És un bon entrenament per fer fons i fins i tot sorpren algun dels trams. Jo l'he repetit més d'un cop.

• 的照片 Marc BTT Epic

Marc BTT Epic 2017-2-10

Perfecte!!! Gràcies per la info! Ja tinc ganes de fer-la ;)

Marc BTT Epic 2017-4-16

我已使用过这条航迹  View more

Fa tres dies la vaig fer, sortint de Sant Cugat fins a Sant Antoni de Calonge. Hi han un parell de punts delicats, un petit corriol que se l'han "menjat" les plantes abans d'arribar a Sant Celoni, i les escales de baixada de la fortalesa d'Hostalric...la resta, fàcil de seguir i molt xula, especialment la segona meitat. Moltes gràcies per compartir!