下载

最低海拔

路线类型

单程
  • 的照片 Ściana Wschodnia - wzdłuż granicy, od Litwy aż do Rumunii.

路线点数

1,045 m
1,738.0 km

浏览次数: 2635次 , 下载次数: 177次

邻近 Gromadczyzna, Województwo podlaskie (Rzeczpospolita Polska)

Założenie było proste, w kilka dni dodatkowego urlopu, przejechać na południe Polski offroadową trasą, jak najbliższą naszej wschodniej granicy. Z Warszawy, poprzez Litwę, aż w Bieszczady a później do samej Rumunii.

Może nie była to jakaś mega wyprawa, z Warszawy poprzez Litwę wzdłuż ściany wschodniej do Rumunii ale jadąc sprawnym defenderem można się dobrze bawić. Przy jeździe w pojedynkę wszystko analizujemy inaczej, od nieumundurowanych gosci z pistoletami przy pasach w środku lasu, poprzez gaszenie ogniska na widok terenówki szukającej czegoś w dolinie mocnym szperaczem na nocnej wizycie niedźwiedzia przy samochodzie kończąc.

Wstępnie trasa miała trwać 12 dni, niestety kiepska pogoda, niska temperatura i katar z nosa sprawiły, że przyspieszyliśmy przejazd przez Polskę oraz w samej Rumunii nie spędziliśmy tyle czasu ile chcieliśmy.

Więcej info na www.slademwierzb.pl

1条评论

• Grunc 2021年4月12日

我已使用过这条路线  验证  查看更多

Bardzo przyjemny i niewymagający turystyk.