时间  3小时 59分钟

4.9
9.88 km

浏览次数: 126次 , 下载次数: 14次

邻近 Mijanès, Occitanie (France)

El Tarbesó des de la cabana de l'Orri

POTS VEURE L'ÀLBUM COMPLET DE FOTOS DE LA RUTA AL GOOGLE FOTOS .

Ruta realitzada amb raquetes de forma integral. És una ruta força senzilla que només ens exigirà cert esforç en les contundents rampes inicials, a la sortida de l'estació de Mijanes i a la pala final al Tarbesó. La resta de ruta és fantàstica per anar-la fent en calma mentre es gaudeix de les immenses vistes que té, pràcticament en tot el seu recorregut.

El Tarbesó és conegut com el "mirador de l'Arieja" per les impressionants vistes que té a 360º. Ja m'ho explicareu si hi aneu ja que el dia que hi vam fer cap nosaltres el cim va estar ben emboirat fins que en vam baixar!. Ho podeu veure a les fotos!

A part del Tarbesó (2.364 m) cal tenir en compte que ascendirem 3 cims més, el pic de Canrusc (2.132 m) cim envoltat d'arbres i que no ens permetrà tenir cap vista, el pic de Monpudou (2.191 m) i el pic de la comella de l'Ós (2.217 m)

Us deixo l'enllaç a la fantàstica ressenya que n'ha fet la gent de Rutes Pirineus, que és la que vaig seguir jo. Em veig incapaç de fer-ne una de millor!
停车处

PIC DE LA COMELLA DE L'ÓS

PIC DE MONPUDOU

峰顶

PIC DE TARBESÓ (TARBESOU)