1.3
2.6
5.25 km

浏览次数: 57次 , 下载次数: 2次

邻近 La Barceloneta, Catalunya (España)

Aproximació fent una bona volta degut al tall del carreró pel que pujem directes a la pista.

L'avenc està dividit en dos pous. Un P25 que ens deixa en un balcó. Desde aquí iniciem un passamà que ens permet instal.lar la capcelera del següent pou. Un P50 que es pot fraccionar un parell de cops.

A destacar la doble boca d'entrada. Les dues estàn equipades. La més allunyada segons arribem, està en químics, es més directa. I la que hem fet nosaltres en spits. Al balcó trobem 3 parabolts amb anella.
Aquest avenc...... és espectacular!.

En una de les parets de la base del P50 trobem una corda en fixe que ens apropa
a una finestra a 10 m d'alçada per on poder tirar avall per dos petits pous. A la base dels quals fa cota a -84 m l'avenc.
La corda estava en un troç d'uns 15 cm sense camisa, i una mica més avall li està sortint una preciosa flor.
Per tant, precaució.

Material
Cordes: 1x40, 1x60
Mosquetons: 14 amb xapa + 4 sense
2 bagues

Bona espele!!
照相

Avenc de Can Sadurni (-83)