5.1
20.27 km

浏览次数: 6次 , 下载次数: 1次

邻近 Sant Feliu de Codines, Catalunya (España)

Sortim del costat de la finca del Villar, en direcció al torrent del Villar per anar a buscar el camí que ens du a l’urbanització “el racó de bosc” seguim per el costat oest de la riera del Tenes fins un punt on la creuem, i tornem en direcció contrària per el costat est de la mateixa. Arribant al restaurant “La pineda” agafem el camí en direcció Riells i el deixem a nivell del Molí de la Pineda per agafa un camí a la dreta que en porta al nou camí obert al costat de la riera que en aquesta època baixa amb força aigua molt neta. Seguim el camí que passa per el Restaurant “La parada” i arribem fins al Rieral de Bigues on trenquem cap a dalt per anar a buscar el camí que passant per Can Feliu ens retorna al pont per sobre la riera fins al el Restaurant “La parada” on podem deixar els cavalls i dinar. Per tornar agafem una mica la carretera per trobar un desviament a l’esquerre que ens puja per la Baga de Can Camp i el camí del repetidor, passem per la Granja Garriga per tornar al Villar. En total uns 20 km amb trams per trotar i galopar només alguna dificultat en el tros nou del camí que va al costat de la riera del Tenes quan s’ha de travessar.