时间  3小时 9分钟

3.9
7.87 km

浏览次数: 2976次 , 下载次数: 110次

邻近 Sant Miquel del Corb, Catalunya (España)

Sortida matinal per la serra del Corb. Sortim de Xenarcs en direcció al Puig Rodó, aqui hi trobem unes vistes molt maques sobre la Garrotxa, on es poden veure diversos volcans. Seguim per la carena per anar a parar al Pic de la Roca Lladre. Aqui ens hem despistat un moment i hem agafat el cami que va cap a Fontpobre, hem tornat enrera i hem seguit cap al Pic. Tornem a gaudir d'unes altres vistes a 360º la Garrotxa,el Far, Puigsacalm, etc. Molt Maco!!
Hem tornat per la vall i hem passat per l'ermita de St. Marti del Corb, amb una font molt maca i un lloc per gaudir d'una bona estona el paisatge. Tot seguit i després de passar per la casa de l'Antiga hem trobat l'ermita de Sr.Miquel del Corb. Seguim el cami fins a la font del Racó i pugem pel Colt de les grípies. La pujada és una mica dura, pel fet que el cami no és veu gaire. Hem arribat a d'alt a Xenarcs per agafar el cotxe i cap a casa.

Colt dels cingles

4则评论

• MarcCAT 2015-9-8

我已使用过这条航迹  View more

Bona ruta amb vistes als volcans d'Olot!!!

• 的照片 FERRARI100

FERRARI100 2017-1-6

Hola, gràcies per la ruta, la vam fer aquesta setmana amb alguna petita variació, doncs hem sortit de L'Antiga en lloc de Xenacs per no haver de fer la pujada al final de la ruta.

• 的照片 Passer montanus

Passer montanus 2019-12-27

我已使用过这条航迹  验证  View more

El tram de baixada des de la pedra del lladre, i sobretot la pujada final fins a Xenacs són força difícils per l'acumulació de fulles. Es fàcil sortir del camí, i el terra és relliscós pel pendent tan pronunciat. Aneu amb pals!

• 的照片 FERRARI100

FERRARI100 2020-1-10

Si, Passer Montanus, segons l'època de l'any pot ser més o menys complicat, nosaltres anem sempre amb pals.