移动时间  2小时 42分钟

5.4
10.81 km

浏览次数: 1606次 , 下载次数: 66次

邻近 Mont Rigi, Wallonia (Belgique)

Het mooie aan deze wandeling is dat deze snijpunten heeft met meerdere wandelingen. Het is een mooi wandeling, maar in de zon zorg voor een hoofddeksel. Vooral als je over de grote vlakte van de Hoge Venen gaat over de houten paden, hier heb je lange tijd geen schaduw. Later maak ik de verschillende wandelingen aan elkaar en zo zullen er weer lange wandelingen ontstaan. Het is een zeer rustige wandeling met vele vogels met hun gezang.
Helaas niet voor kinderwagens. Is op sommige plaatsen ook modderig, maar je kan er wel langs door.
Ik merk op de reacties dat de route soms afwijkt van de gps. Dit is niet abnormaal. De afwijkingen kunnen afhangen van de weg welke ik even verlaat om foto' s te nemen of het tijdelijk niet registreren van de route tijdens de wandeling door de gps. Dit heb ik in de vele wandelingen al ondervonden. Soms moet je ook de Waypoints in het oog houden. Deze heb ik er meer opgezet vanaf maart 2018. Dus reacties zijn wel degelijk belangrijk, laat maar horen wat je er van denkt. Positief en negatief.

更多 external

• 的照片 Rogier van der Linde

Rogier van der Linde 2020-11-16

我已使用过这条路线  查看更多

Heel mooie afwisselende wandeling, ideale lengte voor kinderen en minder geoefende wandelaars.

• 的照片 walkerinwoods

walkerinwoods 2020-11-17

Bedankt, prettig om te lezen. Nog veel wandelplezier.