1,004 m
2.5
5.06 km

浏览次数: 3194次 , 下载次数: 176次

邻近 Rocabruna, Catalunya (España)

VOLTA AL CASTELL DE ROCABRUNA
Sortida - arribada: Rocabruna (Camprodon). Per arribar agafarem la carretera que surt de la de Camprodon a Molló (C-38, entre els Km 13 i 14 (Pont de Rocabruna)) i baixa a Rocabruna i Beget.
Sortirem del davant de la cruïlla de la Sabina i començarem a baixar per arribar a la cruïlla de Can Janot, tot seguint la pista emporlonada que baixa a la casa de la Vila (direcció sud-oest). Continuarem baixant i arribarem a Ca l'Arneta. Creuarem la tanca i seguirem per la pista, de seguida tenim una cruïlla. Seguirem baixant per la que marxa al sud-est a trobar la Ribera de Rocabruna.
La creuarem i seguirem per la pista en direcció al sud-est. Una mica abans que torni a creuar la Ribera continuarem per la pista que marxa al sud i arribem al Molí d'en Sorolla. Estem sobre el GR 11, senyals de pintura vermella i blanca. El seguirem, però uns 100 metres després de creuar la Ribera el deixarem i seguirem el rastre d'una vella pista esdevinguda camí que marxa força planejant i que volta tot el Turó del Castell. Ens portarà a la Casa del Castell seguiren les marques del Pr C-187 sense deixar-les ens arribaran dalt del castell, gaudiren de las panoràmiques de un dia esplèndid, després d’esmorzar agafarem el camí de tornada, es un sender que surt del final de les runes i baixa per el Turo del Castell direcció al pla de Collsamola direcció a Can Tadeu per retrobar el camí d’anada.
Distancia 5,04 kilometres,ascencio acumulada 264 metres, temps 2,50 hores amb esmorzar, temps d’esmorzar 45 minuts

Cartografia Editorial Alpina, mapa Alta Garrotxa.

3则评论

• 的照片 JavierIrureta

JavierIrureta 2013-11-29

¿Qué iglesia es esta? https://ca.wikiloc.com/rutes-senderisme/volta-al-castell-de-rocabruna-5691620/photo-3027321

• 的照片 Avi Jordi

Avi Jordi 2017-12-4

我已使用过这条航迹  验证  View more

Molt bona ruta. Sols canviaria el primer tram, que fa una marrada per tornar a la carretera; ho faria si de cas de tornada