时间  4小时 46分钟

9.8
19.6 km

浏览次数: 113次 , 下载次数: 2次

邻近 Esplugues de Llobregat, Catalunya (España)

INTRODUCCIÓ
Anant per Montjuïc vam veure que existia una Ronda Verda. Pensàvem que era de Montjuïc, però no, és de Barcelona. Està pensada per bicicletes, per això en diferents punts també veiem indicadors marcats a terra amb aquesta forma. Està dividida en sis trams i en podeu veure més informació a: Ronda Verda i per fer les descarregues dels tracks aneu a: Tracks i polseu el botó que diu Descàrregues de la part inferior esquerra d’aquesta pantalla. Els sis trams són: Parc de Collserola, Parc fluvial del Besòs, Parc de la serralada de Marina, Front marítim, Montjuïc i Llobregat.
He pensat que si es pot fer amb bicicleta, també es pot fer caminant i ho he provat.
Tots els accessos es poden fer amb transport públic. Aneu amb compte i llegiu les NOTES SOBRE LA SORTIDA de cada tram, perquè l’inici i final de la sortida no sempre coincideixen en l’inici o final de cada tram, bé sigui perquè anem en transport públic i no amb bicicleta, o bé per conveniència pròpia. Però sempre s’indica el final i inici del tram.
El tram de Collserola l’he dividit en dues part i aquest és el tram de Collserola 1.
Si voleu veure altres trams polseu:
Tram Montjuïc.

PRINCIPALS ATRACTIUS DE LA SORTIDA
Els seus principals atractius són:

• Pl. Mireia. Punt de sortida de moltes rutes.

• Carretera de les Aigües, molt concorreguda per la gent de Barcelona. Excel·lents vistes de la Ciutat. Plana. Amb un parell de ponts singulars. Fonts...

• Vista Rica. Un altre punt d’on surten moltes rutes.

• Enllaços amb diferents GR: 96, 92; PR: C35, C171; i diferents punts de Barcelona.

NOTES SOBRE LA SORTIDA

• Comencem els vols de la parada del bus 78: Juan de la Cierva Av. Jacint Esteva Fontanet a Esplugues de Llobregat. Hi ha altres alternatives. Veure el track per anar a l’inici del tram.

• Hem dividit el tram de Collserola en dues parts. Aquesta és la primera. Deixem la Ronda Verda en el punt d’interès (WP) 42: Desviament. Dreta. Deixem Ronda Verda. Anem a buscar la línia de metro 3 a Mundet.

• Un altre dia tornarem a aquest punt i farem la segona part d’aquest tram.

• El recorregut està relativament ben indicat i seguint el track no tindreu cap incidència greu.

• Hi ha molts camins alternatius, el GPS és de gran ajuda.

PLÀNOL DE LA RUTA

GRAU DE DIFICULTAT

L'índex de dificultat IBP (veure INDEX IBP) dona un valor de: 64. En podeu veure els detalls a: Anàlisis complet de la ruta

Sortida

我已使用过这条路线  查看更多

Me gusto mucho esta

Manel_49 2020-12-1

Jorditoms, gracias por tu valoración i comentarios. Intentaré hacer la vuelta a Barcelona por la Ronda Verda, andando y en diferentes etapas. Gracias por tu apoyo. Salut i Cames!!!!

• 的照片 Jorditoms

Jorditoms 2020-12-1

Ueppaaaaaaa pues será súper chula !!!

• 的照片 EMILI ORSO

EMILI ORSO 2020-12-1

Alaaa¡ Manel_49 Has fet una ruta bestial. Molt dura¡¡. i llarga.

Manel_49 2020-12-1

No, és la meitat del Tram de Collserola de la Ronda Verda que fa la volta a Barcelona. Si aconsegueixo fer-la tota, en diferents dies, que espero que sí, és una fita interessant.
    Gràcies per la teva valoració i comentaris. Salut i Cames!!!!

• 的照片 EMILI ORSO

EMILI ORSO 2020-12-1

Però Manel_49, has fet 20 kilometres, son molts¡¡¡

Manel_49 2020-12-1

Sí, però amb poc desnivell: Carretera de les Aigües ... La veritat n'hi ha de més curtes que són més exigents. Salut i Cames!!!!