Upe1
  • Photo of casa rural
  • Photo of la Roca
  • Photo of el poble de la Roca
  • Photo of verge del raim
  • Photo of font de la Forcarà, abundant i generosa que alleugereix el final del camí

Moving time  one hour 23 minutes

Time  one hour 52 minutes

Uploaded 2018年9月23日

Recorded 九月 2018

1,070 m
1.3
2.7
5.38 km

near Vilallonga de Ter, Catalunya (España)

Vilallonga de Ter - Camprodon. Aquesta ruta és la continuació de la que he publicat com a Setcases - Vilallonga de Ter. Com ja vaig indicar el gps em va fallar a Vilallonga i vaig haver de grabar l'últim tram com si fos una excursió diferent.
El recorregut és molt bonic, ple de boscos i de tant en tant prats. El camí fa pràcticament baixada tota l'estona per l'orografia del terreny. S'ha d'anar en compte en no relliscar. Acosello portar bastons.
Ens acompanyen al llarg del camí, ja que aquest segueix pràcticament la baixada del Ter. Pugem a la Roca, una pujadeta que sembla més costeruda del que és. Bona vista, això sí.
En un marge del riu una minúscula ermita acompanya una font molt agradable al llarg del camí.
Ja només queden uns minuts per entrar a Camprodon