Upe1

3.2
6.38 km

浏览次数: 98次 , 下载次数: 1次

邻近 Setcases, Catalunya (España)

Setcases - Vilallonga de Ter - Camprodon

Primer de tot demano disculpes perquè la ruta la presento fragmentada. Se'm va aturar el gps a Vilallonga de Ter per tant si voleu fer tot el recorregut heu d'unir el que es veu en aquesta ruta que arriba fins a Vilallonga de Ter i lligar-la amb la continuació que és Vilallonga de Ter - Camprodon.
És una excursió molt maca, no gaire difícil. Únicament té algunes pujades sobtades, com és la inicial i alguna altra.
Vam deixar el cotxe al primer aparcament que hi ha a Setcases venint des de Camprodon. Allà s'ha de recular una mica, ja a peu, i de seguida es veu un sender a l'esquerra amb uns indicadors que obren moltes possibilitats. Aquí és on comença la pujada persistent i sobtada. El camí és molt maco i está molt ben senyalitzat per Itinerària i el PR groc i blanc. S'ha d'estar pendent però no té pèrdua.
no he grabat els ptimers 500 m perquè m'ha fallat el dispositiu. hem deixat el cotxe al rimer aarcament de Setcases. Retrocedim caminant er la carretera i agafem una pista amb indicadors a l'esquerra que puja fins arribar aquest punt
Potser no s'aprecia però mostra el tipus de pendent del camí
Algú comenta que allà hi ha un bon restaurant. Nosaltres anem per l'altra banda de la vall, o sigui que el restaurant ens queda lluny.
Més vistes panoràmiques del camí
Atravessem molts boscos, magnífics. Si fa sol, la seva ombra és d'agrair.
Aquí es veu el camí dintre del bosc, amb una ombra molt agradable
Passem per una zona en què hem d'atravessar diversos rius, sense dificultat, i que fan el camí més atractiu i interessant. Ull no relliscar!
Ara sí, veiem Tregurà més a prop, tot i que el somni del restaurant és això un somni, perquè estem bastant lluny