2,792 m
8.6
34.46 km

浏览次数: 524次 , 下载次数: 2次

邻近 Setcases, Catalunya (España)

Se surt de Setcases a 1200mts amb direcció a puig de Pastruria fent siga saga. un cop dalt a 2373 carenem,fins les Borregues. deixem la carena ( la carena es diu " les arbretes blanques ") i baixem al Roc de l´Orri , on veiem les parets escarpades,que donen a la coma de l ´Orri i les frontals ( les trumferes) de la vall de la Coma de Fressers.Tornem a a la carena +300 mts aquest tram carenat es el mes complexe... de tota la caminada.
Un cop a la carena anem seguin fins al Coll de la marrana,on trobem el GR-11 i es va carenant tota la estona passant als colls,veiem les vistes i estanys que donen a vanda i vanda ja que som entre 2650 i 2800 mts.
Un cop al "pic de Nou creus" anem baixant per la part mes suau entre les dos reconques, a Jaça de nou fonts i arrivamen a la vall Nuria , Queralps i Ribes de Freser.

• 的照片 Jony Cecoto

Jony Cecoto 2015-7-2

Aixó de explicar no sém dona bé.apart veureu que hi ha varies errades de marca correctement la caminada. ( disculpeu )