时间  3小时 26分钟

2.4
4.87 km

浏览次数: 1214次 , 下载次数: 109次

邻近 el Prat de Sant Julià, Catalunya (España)

La ruta que puja al santuari de Cabrera l'hem qualificat de moderada no pel desnivell o la llargària, que no són excessius, sinó pel camí equipat. Per pujar al santuari primer haurem de fer un bon desnivell per unes escales que pugen pel cingle, però tenen una barana. Després, des del santuari al castell cal passar per una carena plana i llisa de roca amb timba a banda i banda, però és molt ampla. El Pas de l'Osca és un tram curt de sender per una cornisa de roca, aeri però amb un passamà. No és difícil ni res però cal estar atents i ja està. La baixada per la Serrica no té ni timba ni perill, són unes desgrimpades molt fàcils amb alguna grapa per si la pedra està mullada. Arribar a dalt de Cabrera ens recompensarà l'esforç amb escreix per la bellesa de l'indret i el panorama esplèndit que es veu des de dalt del cingle.

01 Inici ruta Sant Julià de Cabrera

Una ruta preciosa

• 的照片 Imperdibles

Imperdibles 2018-9-9

Gràcies pel teu comentari!