时间  4小时 46分钟

4.3
8.57 km

浏览次数: 47次 , 下载次数: 5次

邻近 Santa Fe del Montseny, Catalunya (España)

De fet, la ruta proposada no té cap misteri i és apta per tothom. Sortint de Santa Fe del Montseny, passem per l'oficina de turisme de Can Casades i baixem fins al Pantà de Santa Fe, vorejant-lo fins a la mateixa presa. Decidim esmorçar a la font de Baladrell, molt ben arranjada i senyalitzada, però que malauradament es ben seca. Continuant pel mateix costat, anem fins a l'Empedrat de Morou i el mateix Turó de Morou. Ens enfilem en una grimpada a l'Esqueis de Morou , bandera i llibre de registre, la grimpada es opcional. Les vistes de l'entorn excepcionals.

Bonica i curta circular, clàssica d'aquesta zona del Montseny. De totes maneres, si algú té intenció de pujar a Morou i vol una ruta més llarga i solitària, deixem algunes opcions fetes anteriorment: ascensió des de Riells del Montseny i una circular al Turó de Morou també des de Riells. Aquí també es podria contemplar l'ascens des d'Arbúcies passant per la Feixa Llarga i enllaçant amb la segona proposta a l'alçada dels Vimeners.

Informació del blog http://marcbota.blogspot.com/2013/06/esquei-de-morou-i-panta-de-santa-fe.html