时间  6小时 50分钟

9.1
18.23 km

浏览次数: 212次 , 下载次数: 12次

邻近 Vilaseca, Catalunya (España)

RECORDA    si et posiciones sobre    " Veure més  "    (de color blau)  que es troba al final de la descripció del recorregut, enllaçaràs amb el programa Google Fotos que té les fotografies de l' excursió.

Sortida - arribada: Escales de Sant Vicenç de Torelló.

Anirem pel camí que marxa per darrera de les escoles (cara nord), en direcció a llevant, per anar a Sant Vicenç de Torelló. El creuarem i anirem a la cara de llevant, per seguir el PR C-45, ens portarà a Sant Pere de Torelló. El creuarem i anirem a l'església de Sant Pere.
Baixarem a la carretera, per continuar per el PR C-45. Anirem per la carretera un petit tros, per agafar la pista que va a la casa de Fontdevila, on seguirem el camí que ens pujarà a l'ermita de Sant Roc. Continuarem pujant tot passant per la casa del Serrat, l'Artiga Dolenta, el Coll de la Font de Xeca, els Cristians vell i arribem al Santuari de la Mare de Déu de Bellmunt.
La Baixada, la farem per la carena de la Baga, (pintura verda i groga) fins la cruïlla de la Baume d'en Migó. Aquí seguirem el camí que marxa tot baixant a Llevant per anar el Coll de Duec. Aquí seguirem el camí que marxa a Ponent per resseguir la Carena de la Guspinera fins una mica abans del Coll de Maronta on trobem el PR C-45.
El Seguirem tot passant pel costat del Turó dels Tres Batlles. Una mica més avall trobem una cruïlla de camins (pal indicatiu), seguirem pel que marxa a la carena que ens pujarà al cim del Castell de Torelló ( un camí el volta sense pujar-lo).
Si volem pujar a sobre, per la cara nord-oest tenim uns esgraons de ferro i per baixar per la cara sud-est una escala també Ferro. Un cop a sota de l'escala agafarem un camí, que baixa molt dret per la cara de llevant primer, i més avall, gira al sud a trobar una pista forestal que ens retorna al nostre punt de sortida.

Cartografia: Editorial Alpina, mapa Puigsacalm.