1.1
2.3
4.6 km

浏览次数: 1496次 , 下载次数: 28次

邻近 Móra d'Ebre, Catalunya (España)

Magnífica excursió circular amb sortida i arribada a l'àrea de Sant Jeroni guiada pel nostre company José Luís Ordovás. L'itinerari és curt en quilometratge però d'una gran intensitat donat que la major part del recorregut transcorre per crestes que requereixen un cert grau de concentració però que ens regalen una panoràmica de primer nivell.
Podem remarcar com a punts destacats: cims de Pena Roja, la Picossa i l'Estel, la cova de la Porca, el Racó dels Avencs, la font del Tomo (seca) i, com no, l'àrea de Sant Jeroni.

更多 external

4则评论

• 的照片 jobapu

jobapu 2014-4-7

Bon dia Pep! Gràcies per compartir aquesta ruta. La vam fer ahir la Tàngels i jo i la varem gaudir plenament. M'he permès penjar-la, pensant que així podria veure-la més gent, fent referència a la teva :)
    És molt maca i amb vistes panoràmiques espectaculars!

• 的照片 Peptivissa

Peptivissa 2014-4-7

Celebro que us hagi agradat. Realment la Picossa és aquell cim que es veu de tot arreu: fent una calçotada a Flix, visitant la Foradada del Montsià, … les vistes han de ser , per tant, espectaculars. T’agraeixo que la comparteixis i que molta més gent la pugui gaudir. Torno a repetir, que jo era qui portava el gps, però aquesta excursió la va guiar el José Luís Ordovás.
    Salut

• 的照片 jobapu

jobapu 2014-4-8

Gràcies pels teus comentaris Pep! A veure si algun dia soc capaç de penjar una excursió que t'agradi ;))

• 的照片 Peptivissa

Peptivissa 2014-4-8

De moment jo vaig fer el descens de la Mola de Genessies seguint el teu track. De ben segur que no serà l'últim!