时间  5小时 40分钟

6.9
13.87 km

浏览次数: 32次 , 下载次数: 2次

邻近 Sadernes, Catalunya (España)

Un apunt molt important:
De pujada cap a Guitarriu vam deixar el camí pintat per anar a veure que trobàvem al puig de Cufí. No val la pena. S'acaba pujant passant de feixa en feixa, amb el sotabosc prou net però sense camí , però a dalt no hi ha res que pagui la baralla. Després vam trobar un caminoi que sí ens baixaria a la pista que puja de Sadernes a Cufí, però vam veure un viarany que semblaba que ens portaría a les coves de Cufí però tampoc. Sí que vam ser a sobre d'elles, però no vam trobar la manera de baixar, així que vam recular a trobar el camí abandonat per pujar al cim. Ja a la pista, vam recular a trobar la cova gran i vam accedir-hi.
Apunts de la caminada:
Tot el recorregut és senyalitzat amb diferents pintures , fites i algun cartell. Fins a Guitarriu es puja fort, molt fort, i directe. Hi ha un punt conflictiu quan s'arriba a sota del Serradell. El track que portàvem s'embolica una mica, molt, per arribar-hi. Cal que el lector o lectora triï la millor manera de arribar al mas. Hi ha molt millor camí que el que ens va manar fer el track.
De Sant Andreu de Guitarriu fins al Treu Petit es fa molt bé. Molta pista i finalment un corriol planer estret que quan comença a emfilar-se, es converteix en pedregós, fins al Treu Petit.
D'aquí fins a Sant Feliu de Riu, un descens vertiginós i a trams força pendent que ens fa zigzaguejar entre fajos i castanyers, també algun pi i alzines.
De Sant Feliu de Riu es pot baixar a la pista apta per a vehicles que porta a Sadernes, però el track fa servir un sender molt maco que faldeja per sota dels cingles, pintat amb pintura d'Itinerannia i unes franges de color ver i taronja que ens baixen a trobar aquesta mateixa pista una mica més a dalt del trencant del Pont d'en Valentí.
Ja a la pista, continuar per aquest terreny fins a Sadernes.

1条评论

• 的照片 mauro.b.b

mauro.b.b 2021-3-28

我已使用过这条路线  查看更多

Hicimos esta ruta ayer, muy chula y fácil de seguir. Vistas espectaculares la recomiendo.