Time  one hour 30 minutes

1.3
2.7
5.32 km

near Andorra la Vella, Andorra la Vella (Andorra)

Ruta REC DEL SOLÅ - Andorra la Vella. 080915

Es pot accedir al Rec per diversos camins que en general es caracteritzen per un fort pendent de pujada i baixada.

Durant el trajecte del camí es troba el Roc del Patapou damunt del qual hi ha un projecte de construcció d’un heliport nacional.

El Rec del Solà i el Rec de l’Obac constitueixen les dues vessants de l’Anella Verda d’Andorra la Vella.

Aquesta bonica passejada descendent també es pot iniciar al planell de Sant Ermengol. Si ens dirigim cap a la dreta del rec, en direcció nord, podrem anar fins a l’oratori de Sant Antoni de la Grella on podrem veure la captació de l’aigua del rec i el pont romànic de Sant Antoni. Però per seguir aquest itinerari haurem d’agafar el camí de l’esquerra. El rec s’orienta vers la Vall d’Andorra la Vella fent un gir a sud-oest. Mentre passegem podrem veure gran quantitat d’horts on els pagesos de la parròquia conreen els seus propis aliments. Si seguim caminat, veurem que un parell de metres amunt del rec hi ha un punt de berenada amb un magnífic mirador. Cal afegir que dins aquesta ruta podem trobar informació de tres itineraris interpretatius: la transformació agrícola de la vall, el creixement i la urbanització de la vall i l’ésser humà i la seva adaptació als riscos naturals.

S'agraeix la valoració positiva de la ruta.
河流

路口

• Photo of Oscar Upegui

Oscar Upegui 2017-12-18

Una ruta con muy buenas visitas y descargas, la cual merece igual cantidad de valoraciones y agradecimientos por haber compartido tan excelente trazado.
    Gracias Josep por compartir este buen recorrido.

• Photo of Josep Mª Dalmau

Josep Mª Dalmau 2017-12-18

Muchisimas gracias Oscar por el comentario y la valoración de esta ruta.

• Aig21 2018-6-18

Makes really nice stroll before lunch or dinner. Goes the manually attended vegetable gardens while maintaining view on the city.

• michelvrignon09@gmx.fr 2019-4-29

Un grand Merci pour nous avoir permis de découvrir ce très bel itinéraire d Andorre