时间  2小时 56分钟

4.5
9.04 km

浏览次数: 670次 , 下载次数: 19次

邻近 Ribes de Freser, Catalunya (España)

Aquesta ruta és una alternativa entorn del poble aprofitant diferents itineraris existents i marcats en el municipi. Sortirem des de la plaça de l'Ajuntament i agafarem el Carrer Cerdanya (antic camí ral) tot passant per l'Ermita i Font de Sant Cristòfol. Anirem seguint les marques grogues ja que aquest tram fins a Segura està senyalitzat horizontalment per què també indiquen la Ruta de les Mines o Itinerànnia. Un cop a Segura ens dirigirem cap a Batet fins arribar als Meners de Can Pussons. Anirem seguint el corriol fins arribar al nucli. Allà continuarem per la carretera i agafarem el carrer per sota la Capella de la Mare de Déu del Carme per baixar pel camí natural que arriba a la carretera de Queralbs a l'alçada de Rialp (en tot aquest tram trobareu també una ferradura de color groc que fa referència a uns itineraris anoemants "En Camí"). Un cop aquí es baixarà la carretera fins al primer trencant a l'esquerra cap a la Central Hidroelèctrica de Rialb, passarem per les escales i pontets fins arribar al camí natural. Anirem per la dreta resseguint ara les marques de sender de petit recorregut (verdes i blanques) ja que és el camí de les Centrals Hidroelèctriques (també de la Ruta del Freser) fins arribar a Ventaiola. Un cop aquí hem preferit tancar la ruta passant pel Passeig de la Margarideta, la plaça del mercat i finalment la plaça de l'Ajuntament.