Moving time  3小时 40分钟

5.9
11.89 km

浏览次数: 719次 , 下载次数: 55次

邻近 Rellinars, Catalunya (España)

Rellinars. Castell de Bocs. Les Fonts
Sortida de relativa facilitat, que comença al poble mateix de Rellinars, puja fins a les Boades, i arriba fins a Castell de Bocs. Nosaltres hem finalitzat la ruta al peu mateix del Castell de Bocs, a la corda que puja per la canal. No hem acabat de pujar perquè les pluges recents feien perillosa la pujada.
De tornada arribem a la riera de Rellinars, que portava molta aigua, es visita la font de Carlets, y les FONTS de Rellinars que com es pot veure a les fotografies, estaven desbordades de tanta aigua com sortia.
bona part del traçat, transcorre per camins amples fàcils de seguir i caminar.

Ajuntament Rellinars

• 的照片 josep sanyas

josep sanyas 2018-10-3

我已使用过这条航迹  验证  View more

agradable caminada sempre per pista i corriols ben fresats. llastima que la riera baixava sequeta, pero hi ha fonts amb un bon doll.

• 的照片 joanfamba

joanfamba 2020-2-25

我已使用过这条航迹  验证  View more

L'hem fet aquest diumenge. Bona ruta, ben grabada i per una zona que no coneixia. Gràcies. Dificultat moderada per la pujada al Castell. La resta fàcil