下载

成为第一个鼓掌的人
11.64 km

浏览次数: 220次 , 下载次数: 25次

邻近 Juncosa, Catalunya (España)

Sortideta per la zona del Baix Penedès per fer una ruta molt facileta. Hem pujat un parell de cims: el Puig de la Cova (672m) i la Talaia de Montmell (861m) i q a mes és el sostre comarcal del Baix Penedès. Total 12,4km amb 700+. Moltissima calor però diversió a tope.

Sortim des de la Juncosa de Montmell, on podem deixar el cotxe sense cap problema, i fem un primer tram baixant per la carretera... sí, cal fer un tram d'asfalt tot i que no massa llarg només uns 700 metres, per agafar una pista cap a l'esquerra.

A partir d'aquest punt només cal anar seguint la pista. Aquesta puja suaument en el primer tram i a més ens deixa vistes dels dos cims que pujarem. A mà dreta veurem el Puig de la Cova i a mà esquerra la Talaia de Montmell.

La pista ens porta fins a una bifurcació cap al km 2.5, on girem cap a la dreta per enfilar ara sí, una pujada més forta que ens portarà fins al cim del Puig de la Cova. No és una pujada difícil, però el terreny és pedregós. Des del cim tenim vistes
停车场

Juncosa de Montmell

Punt de sortida
兴趣点

Pista cap al Puig de la Cova

El tram que puja cap al Puig de la Cova. No presenta dificultat, però si fa un dia assolellat cal anar amb una bona reserva d'aigua

Pujant cap al Puig de la Cova

Bifurcació que seguim cap a la dreta per agafar una pista, que tot i que té molta pedra, és fàcil de pujar...
兴趣点

Fita.

高峰

PUIG DE LA COVA (100Cims)

照片

Camí cap a la Talaia de Montmell

En aquest cas, el camí tot i no ser ombrívol ja té una mica més de vegetació. Igualment és important disposar de reserva d'aigua si el dia és calorós.

De camí capa a la Talaia de Montmell

En aquest punt hi ha una bifurcació cap a l'esquerra, però nosaltres seguim recte.

Creuament de camins

Ja queda poquet per fer el segon cim de la matinal de trail run
高峰

Talaia de Montmell (100Cims)

城堡

Creu i Castell de Montmell

Tram una mica més costerut comparat amb tot el camí que hem fet. Des del cim fins aquest punt anem carenant per un corriol més estret.
教堂

Església romànica de Motmell

教堂

全景

Vinyes - Juncosa de Montmell

Arribem al final de la ruta. Hem tornat a Juncosa de Montmell, i abans d'arribar al punt d'inici trobem algunes vinyes