VHF

8.8
17.52 km

浏览次数: 196次 , 下载次数: 12次

邻近 Les Angles, Occitanie (France)

El Puig de la Cometa amb 2.763 m. d’alçada és un magnífic mirador de la Cerdanya, el Capcir i de l’Arieja, i no té res a envejar als grans cims d’aquesta zona, el Carlit i el Puig Peric.

L’itinerari que es proposa amb aquest track és accedir a aquest cim des dels Angles.

ACCÉS : Per arribar al punt d’inici de la excursió ens desplacem fins Els Angles. Situats a l’Oficina de Turisme, cal pujar per l’Avinguda de Balcere i un cop arribats al capdamunt de la urbanització, cal girar a l’esquerra per la Rue des Sorbiers fins el final del carrer i girar a l’esquerra primer i a la dreta desprès per la Rue de la Piste Verde. Tot seguit cal prendre a la dreta una pista (al costat hi ha un centre transformador) que caldrà anar seguint durant uns 2,5 km. fins arribar a La Font Grossa, on hi ha un petit aparcament on cal deixar el vehicle. La pista està en un estat acceptable per tot tipus de vehicles, encara que millor en 4x4.

ITINERARI : a l’inici de l’excursió, cal continuar per la pista, que aviat es converteix en un camí (a la dreta) amb senyalització groga que ens portarà fins a l’Estany de la Balmeta i després fins el coll de la Balmeta on hi ha una petita cabana.

A continuació el camí puja inicialment en direcció al Puig Peric fins arribar a l’Estany Petit de La Llosa. A partir d’aquest punt cal remuntar cap a l’oest fins a un petit collet, que ens comunica amb l’itinerari que ve de la Bollosa.

El camí ara remunta la vall pel vessant de la dreta fins arribar al primer dels tres estanys. A continuació el camí creua el riu i remunta per la Coma de la Llosa fins arribar a l’Estany Blau.

Per accedir al pic, es pot prendre un camí directe (que nosaltres farem de baixada).

En aquest cas, per pujar anem en direcció est per tenir una visió del Petit Estany Blau i remuntem per la carena fins arribar al cim. La baixada la fem inicialment per la carena i com hem dit, prenem el camí directe que ens porta a l’Estany Blau.

La tornada la fem pel mateix itinerari de la pujada.
Estany petit de laLlosa
Pic de la Cometa

• 的照片 colasino

colasino 2018-8-17

我已使用过这条航迹  验证  View more

Excursión lineal de Ida y vuelta con grandes paisajes y con muchos lagos. Habrá que repetirla con raquetas de nieve