VHF

2.7
5.5 km

浏览次数: 365次 , 下载次数: 8次

邻近 Caudiès-de-Conflent, Languedoc-Roussillon-Midi-Pyrénées (France)

El Pic de la Socarrada malgrat que no és un cim de gran alçada (té 2.006 m.) és un mirador excepcional i la muntanya que domina el poble de Caudiers de Conflent. El nom del pic és molt conegut perquè també dona nom a una popular pista d’esquí de l’estació dels Angles.

ACCÉS : Per accedir al punt d’inici de la excursió, únicament cal desplaçar-se al poble de Caudiers de Conflent a la zona de “Les Garrotxes”. Hi ha diversos aparcaments.

ITINERARI : des del poble, cal anar seguint inicialment l’itinerari del PR35 anomenat “Les sentiers des vieux chemins” (senyals de color groc), fins que cal prendre un camí a l’esquerra que està degudament senyalitzat i que ens portarà a una pista que cal anar seguint, fins a trobar un altre rètol que ens indica un camí (a la dreta) que puja fortament cap el cim. Aquest camí no està molt fressat però per contra, està molt ben senyalitzat amb pintura groga. La tornada a Caudiers és pel mateix itinerari de la pujada.