时间  4小时 47分钟

8.0
16.02 km

浏览次数: 4341次 , 下载次数: 162次

邻近 Orpí, Catalunya (España)

Gorges de la riera de Carme.-
A uns trenta minuts caminant des del Castell d’Orpí, hi ha un tram engorjat entre parets rocoses, en que la riera ens ofereix un seguit de gorgs, salts, passos estrets, etc., que són una delícia per la vista.
Aquest petit tram (aprox. uns dos quilòmetres) en que la riera porta suficient cabdal, els amants de l’esport d’aventura, l’aprofiten per fer barranquisme, ja que hi ha riscos rocosos on és poden fer salts de fins a deu metres d’altura, a més, de submergir-se i deixar-se portar per les corrents, baixar pels ràpids, etc.

Sortida i arribada - Orpí, can Riba

Castell d'Orpí

7则评论

• joanloam 2013-11-13

Sembla una ruta molt interessant, suposo que sobretot a la primavera, saps si està molt massificat?

erill 2013-11-14

La vaig fer un dissabte i no hi havia gaire gent.
    És una ruta que em va agradar força, ja que és mol variada, doncs es passa per boscos, conreus i sobretot vinyes, però el tram més maco, és la riera del Carme, ja que tenia un bon cabdal d’aigua per les moltes pluges que hi ha hagut aquesta passada primavera i així, els saltants eren molt bonics.

• 的照片 Mjoan

Mjoan 2018-6-12

我已使用过这条航迹  验证  View more

Bona ruta

• 的照片 fdelgado

fdelgado 2018-9-11

Hem fet la ruta aquest cap de setmana dues famílies i la veritat és que ens ha decebut. Hi havia paisatges macos, és cert, però el traçat del track era un sense sentit, amb trams de pujada-baixada en paral·lel i alguns quilòmetres per carretera, en una via on hi ha molt motorista que fa curses i cotxes que van molt ràpid.
    La part dels gorgs és molt maca, això sí, però són només 2Km dels 16Km totals, i amés estàn al final de tot (la part més baixa al perfil de la ruta). Crec que al punt a on es creuen l'anada i tornada ja es podria retallar aquest track. No obstant, gràcies per compartir.

erill 2018-9-14

Gràcies pel comentari i lamento que no t'hagi agradat.
    Salut i bones caminades!

• ifi 2018-12-30

Avui dia 30 de desembre del 2018 un grup d'amigues i una servidora hem seguit aquest track, que m'ha semblat que estava força afinat. La ruta té dos trams diferenciats: un primer tram més llarg de pistes amples, bosc i conreu, molt fàcil, i un segon tram més curt, que segueix la riera del Carme, que no ens ha semblat tan fàcil. El punt crític ha estat una baixada molt dreta que finalitza amb un flanqueig equipat amb un cable; al principi no les teníem totes, però finalment l'hem superat la mar de bé. Tot i així, jo hauria qualificat la ruta de dificultat moderada. Cal dir que l'hem feta a ple hivern, en un dia de molt de sol però fred, després d'una tardor amb moltes pluges. A l'hivern cal vigilar de no relliscar i també tenir en compte que els guals poden estar coberts d'aigua; ens hem hagut de descalçar el el gual que creua la riera abans de pujar al castell d'Orpí. També comentar que un punt on el sender s'ha perdut i cal anar amb compte perquè la pujada és molt dreta és just a sota del castell d'Orpí. No obstant totes aquestes petites dificultats, he de dir que la riera estava espectacular perquè baixava amb molta aigua, i que l'excursió ens ha encantat i l'hem gaudida molt. Moltes gràcies per compartir-la!!!

erill 2018-12-30

Gràcies pel comentari i celebro que us hagi agradat la ruta. També agrair-vos la informació aportada sobre punts del recorregut on s'ha d'estar més atents i que poden ser útils pels interessats en fer la ruta.