下载

3则评论

9.64 km

浏览次数: 1218次 , 下载次数: 60次

邻近 Oristà, Catalunya (España)

全景

3则评论

• 的照片 meri MMA

meri MMA 2015年1月10日

Ruta que transcorre per zones careneres molt properes al poble d'Oristà i que identifica molt bé el caràcter d'aquesta zona del Lluçanès... Amb nombrosos corriols, passant per bagues i parts boscoses de pi blanc, roures i alzines i zones assolellades que transcorren entre camps de cultiu. Torrents, vegetació i panoràmiques d'Oristà que no ens deixaran indiferents. No et perdis aquesta ruta i deixa't emportar per la natura i el cant de nombrosos ocells que t'acompanyaran durant tot el camí. Punts d'interès: Panoràmica d'Oristà i ermita de Sant Sebastià des de dalt la carena de la Baga - Cabanes de pagesos en camps de cultiu - Ermita de Sant Sebastià - Vegetació i animals - Història descrita a l'enllaç adjunt on hi trobaràs, a més, informació que et pot resultar d'interès:

• 的照片 Jordi Juvanteny

Jordi Juvanteny 2018年12月30日

我已使用过这条路线  验证  查看更多

Hem fet avui la ruta verda. Magnifica. Suposem que hi ha ajudat el glaç que hem trobat a les zones obagues. Molt variada i amb camins preciosos. Una gran matinal. Felicitem als marcadors de marques verdes. Sempre al seu lloc quan cal. Recomanable

• 的照片 meri MMA

meri MMA 2019年4月23日

Hola Jordi,

ens alegra moltíssim que hagis gaudit amb la ruta, per a nosaltres és important saber què en penseu. Seguirem treballant per a garantir el manteniment.