移动时间  3小时 一分钟

7.4
14.88 km

浏览次数: 882次 , 下载次数: 60次

邻近 El Bruc, Catalunya (España)

Comencem la ruta a l'aparcament de Can Maçana, on hi ha també un punt d'informació. Hi podem accedir per l'A-2 sortida El Bruc i pujant per la carretera C-546.
Pugem pel camí ample però pedregós, passant pel mirador de la Maçana i el coll Guirló. Anem trobant algunes formacions rocoses ben curioses i espectaculars, com la Cadireta.
Passem el coll de Port, i quan arribem al coll del Miracle ens desviem cap a la dreta. Anem planejant cap a la bauma de les Pruneres, després el corriol es comença a enfilar, passem el coll de les Comes i anem tirant cap al cim del Montgrós. Des d'aquí tenim una espectacular perspectiva de l'Anoia mentre tenim Sant Jeroni a l'esquena. A més s'hi veu molta gent a Sant Jeroni mentre que al cim Montgrós no hi ha ningú i la tranquilitat és absoluta.
Baixem del cim i seguim cap a la dreta, cap a l'estret canal de la Salamandra. Després agafem un corriol a la dreta on trobem la llera del Torrent del Migdia. És un lloc súper tranquil i especial, venia a veure sobretot les agulles, però aquest indret m'ha sorprès molt positivament. En aquest tram hi ha marques però fa temps que no es repassen. Agafem un corriol a la dreta que s'enfila cap al Coll Mosset i anem vorejant les agulles de l'Arinjol, la del Senglar, la Proa etc.
Un cop travessem el torrent del Tambor i el Coll de Xicarró anem descendint cap al camí més ample del Bruc a la Maçana.
Una ruta per mi molt bona si volem descobrir una part molt més tranquila i poc concorreguda del Massís de Montserrat.

Mirador Coll Maçana

• 的照片 PrioratRunner

PrioratRunner 2020-9-28

我已使用过这条路线  验证  查看更多

Recorregut d’allò més interessant, vistes i indrets espectaculars!! La llàstima, és que em vaig passar el torrent del Migdia, que és el punt que ja enfiles cap a avall...i després ja no vam fer enrerra, i vam tirar cap a la baixada de Francesos, zona que ja coneixem..però tret d’això, recorregut espectacular!! I molt bona descripció d’aquest!!! Salut i muntanyes!!

• 的照片 Xrunning⛰

Xrunning⛰ 2020-9-28

Gràcies PrioratRunmer!! Salut igualment!