时间  6小时 22分钟

5.3
21.14 km

浏览次数: 236次 , 下载次数: 8次

邻近 Montseny, Catalunya (España)

*DATA DEL TRACK:05-05-2021

*Com anar-hi: GOOGLE MAPS
* Aproximació :
*SORTIDA ARRIBADA :
del Montseny
*Comarca: Vallès Oriental
*Tipus de camí : Ctra.,Pista i senders
*Valoració Global : caminada que la podem considerà de moderada a difícil , per gent acostumada a la muntanya

*Descripció de l’Itinerari
Sortida :
Càmping les Piscines del Montseny 395m , per la pista que ens portaria al Pla de la Calma , la Casa del Pont ,Camí del Molar , en aqueta pista la retallarem diverses vagades , Roca Barrinada , el Pontonal , Casanova del Molar , el Molar , Pla del Bosc , Estret de Gibraltar , en aquest punt és el que es converteix en difícil ja que es molt dret , la millor opció és seguir per la pista , Pla de Niudecorbs aquí per pujar el Puig Drau 1346 m el camí es totalment brut, Pla de la Terma , Barraca d’en Ramon , Turó del Poliol , la Sitja de Llop 1263m , Plans de Vallfornès , Roca Roja , Pla del Sui , el Sui 1318m , Coll del Roure Gros , Pou d'en Cuc , Turó d'en Cuc , Pou d'en Besa o d’en Vesa , Turó de Pinovell 1215m , Turó del Samon 1267m , Prat Fondo de Dalt aquí tenim un sender en estat precari , Font Joana , Collet del Bou , Ajaguda de Dalt , Ajaguda de Baix , Plana del Corral , el Samon , Roca de la Terma , Can Besa , fins el punt de sortida i arribada ,

*Per més informació clicar sobre l’enllaç de color blau

*Descripció : els Wayponits ens indiquen els punt més significatius de la ruta .

*Dades Tècniques :
*Orientació GPS : ( Bona )

*Dificultat Física : ( Moderada )

*Dificultat Tècnica: (Moderada a difícil al tram del Estret de Gibraltar)

*Passos Perillosos: (Cap )

*Distancies amb Alçades : 21’41km

Turó del Poliol

la Sitja de Llop

Estret de Gibraltar

Compte a que apartir d'aquest punt fins al trovar la pista és difícil

Plans de Vallfornès

Roca Roja

Pla del Sui

el Sui

Coll del Roure Gros

Pou d'en Cuc

Turó d'en Cuc

Pou d'en Besa

El Pou d'en Vesa és conegut també com a "Pou del Diable". S'acostava l'hivern i no hi havia temps per poder fer un pou i emmagatzemar-hi el gel. Per no perdre la "collita" d'aquell any, l'antic propietari de can Vesa demanà al diable que n'hi construís un en tan sols una nit. Així ho féu. Per això el Pou d'en Vesa també es coneix com a "Pou del Diable". Però és clar que tot té un preu i periòdicament el diable atreia ovelles, vaques i fins i tot persones a dins el pou i les devorava. Aneu en compte, doncs!

Turó de Pinovell

Càmping les Piscines

2则评论

• Josepsavina 2021-6-15

Modestament crec que l'Estret de Gibraltar no es troba al lloc que indiqueu al vostre itinerari, sinó al punt on el mapa ubica la cota 1132,8, a l'ENE del Collet de la Ventosa, a la meitat més o menys d'una línia imaginària que unís el Collet de la Ventosa i el punt on vos poseu l'Estret de Gibraltar. En aquest indret hi ha un pas estret d'uns quinze metres entre dues parets de roca, o sigui que correspon més al significat d'estret, mentre que el lloc on poseu l'Estret de Gibraltar hi ha una pista sense cap característica que justifiqui el nom d'estret.

• 的照片 Ramon Codina

Ramon Codina 2021-6-15

Hola Josepsavina , tal com dius l'Estret no es el punt que jo indico , ja que era totalment imposible de passar per el que varem optar pujar per un rastre molt dret , i per poder posra un lloc i vaig posar l'estret .

Molt agraït per el teu comentari