时间  5小时 53分钟

8.2
16.41 km

浏览次数: 3893次 , 下载次数: 187次

邻近 Peramola, Catalunya (España)

[Català] Ruta que passa per diferents punts d'interès en un lloc realment magnífic, les Moles de Corb i la Serra de Sant Honorat.

La ruta no ofereix gaires dificultats de terreny, poder només la pujada a la Roca de Corb on hi ha un parell de trams curts de cadena per pujar, però no és complicat.

Començant a Can Boix, es va direcció a la Casa de Corb, on a dins encara es pot veure la distribució i un forn en bon estat. Llavors es segueix cap a l'oest per passar pel Corral del Corb on hi un pas amb cadenes horitzontals, i en comptes de seguir camí cap al Coll de Mu, es torna enrere per donar la volta i pujar a dalt a Sant Salvador del Corb i l'Agulla del Corb. Des d'aquí es veuen les cadenes que permeten pujar a la Roca del Corb, però per anar-hi cal tornar a la pista de terra, seguir-la una mica més i enfilar-se uns metres fins arribar a les cadenes. Un cop a dalt l'altiplà es poden gaudir de bones vistes.

Ara es torna a la pista, es va al Coll de Mu, i s'agafa el camí que va cap al NE, on hi ha algun pas amb cadenes que pràcticament només serveixen per si la roca rellisca. El camí és fàcil de seguir i hi ha fites. Quan s'arriba al Barranc de Sant Honorat, s'ha de creuar a l'altre cantó i seguir el caminet que va seguint la paret (al principi no es veu molt), però poc més endavant el camí es fa més visible. Ara s'ha d'anar seguint el camí fins a una pista de terra, que anant a l'oest porta a dalt Sant Honorat, un lloc magnífic.

Després cal retornar un tram el camí fet i llavors es va cap al Roc de Rombau. Ara la tornada es fa passant pel Clot de la Font Viva i altre cop Can Boix.

Ruta basada en: http://www.engarrista.com/content/view/403/76/

2则评论

• 的照片 okupero

okupero 2013-4-9

Una ruta molt completa i molt xula. M'ha encantat tots els punts de la ruta i les vistes. Moltes gràcies EliziR pel Track. Una pena la falta de GC per aquests paratges :)

• kizna 2017-7-15

我已使用过这条航迹  View more

Hem fet aquesta ruta avui (bé, parcialment) i la ruta que teniu marcada es perfecta. No hem tingut cap problema per seguir-la. No us vau perdre cap dels llocs que s'han de veure.
    Moltes gràcies per compartir-la.