1,005 m
5.9
11.82 km

浏览次数: 74次 , 下载次数: 1次

邻近 Collsuspina, Catalunya (España)

Hem sortit 77 caminaires d'entre 7 i 80 anys de Collsuspina a la Creu del Terme les 8,30 del matí. Feia una mica de vent i el terra encara estava una mica moll de la pluja d'aquesta nit i els camps i camins a trams xops de les pluges i nevades de l'últim mes.
Hem anat cap a les Casetes, direcció Sant Cugat de Gavadons, si bé hem trencat a la dreta per un camí i uns prats fins la casa del Camp on a alguns ens ha sorpres un senglar corrent per un corriol a la nostra esquerra. Creuant uns camps hem arribat prop la casa del Solà.
D'alla, baixant sentit Tona hem arribat a la casa de Boldrons on hem esmorzat amb vistes a la Plana de Vic i el Pirineu ben nevat, les Guilleries i el Montseny.
Entre boscos de pi, roure i alzines, amb arbres caiguts per les nevades al mig del camí, hem fet un tram de la pista de Can Regàs a Tona o sender PR-143, que hem deixat seguint uns corriols des dels que que veiem a sota la carretera i les cases de Sant Miquel de Vilageliu i El Floriac.
Al costat del Mas Güell hem fet la foto de grup, creuant la carretera N-141-C, al costat d'on es junta amb la de Tona i baixant cap el circuit de motos de Tona, agafant de nou el PR que ve de St Cugat de Gavadons-Can Regàs que va a Tona, per arribar a un saltant d'aigua del torrent de Güells.
LLavors hem pujat fins trobar el PR-143 que hem agafat sentit descedent fins torbar un corriols ascendents que en han portat a les formacions de terreny descompost en forma de barranc de la costa de Barbat i el Pla de Bruguer, en terme d'Hostalets de Balenyà, on fent ziga zaga, amunt i avall, tots hem anat passant.
Hem continuat pujant per uns corriols entre pi rajolet i boixos fins la bauma del Garet, arribant ja a la corva de la Pullosa a Collsuspina, passant per Can Jordà on tornava a fer força vent, creant el bosc de roures de Casanoves, passant pels "Tres Roures", fins arribar, poc abans de la una a la Creu del Terme de Collsuspina. (d'aquí una estona en Ciscu em passarà el track...)