时间  6小时 一分钟

7.7
15.3 km

浏览次数: 349次 , 下载次数: 5次

邻近 sa Perafita, Catalunya (España)

En el nom "Cala Tavellera" hem trobat diverses formes: segons el mapa de l'ICC, seria "Cala Tavellera"; segons el mapa de l'editorial Alpina, "Cala Tavallera" i, tan els rètols a la mateixa platja com els que hem anat trobant pel camí, en els primers està escrit amb "v" i ens els altres hi consta amb "b". Nosaltres ens inclinem per "Tavellera".
Deixem el nostre vehicle per sobre del Coll de sa Perafita i prenem la pista que passa pel costat del mas Els Bufadors i quan comença a enlairar-se cap el Puig de Bufadors, ens desviem per un corriol a l'esquerra que ens porta a trobar l'Antic Camí de Cadaqués. El deixem a la dreta i seguim fins la Rengla de Pins del Mas d'en Godo per un corriol que passats els pins, baixa fins el Mas Vell. Aquí trobem el GR11 i anem a l'esquerra fins el trencant del Mas Paltré. Seguim a la dreta fins que la pista esdevé un camí força degradat i que baixa fins la Cala Tavellera, paratge realment encisador.
Tornem fins al Mas Paltré pel mateix camí i seguint les marques cap a la dreta per un corriol que ens portarà fins a Sant Baldiri.
Des d'aquí pugem fins el collet que hi ha sobre de Sant Baldiri "Camp de la Roca" i girem a l'esquerra. Aquesta pista ens portarà de pujada fins a sota del Mas Els Bufadors i per tant no ens quedarà res més que tornar a fer la mateixa pista del començament fins on hem deixat el nostre vehicle.
Temps efectiu: 4h. 45' sense pressa, tot collint algún espàrrec.