下载

1条评论

17.94 km

浏览次数: 1287次 , 下载次数: 20次

邻近 Manresa, Catalunya (España)

Ruta sense dificultat especial, que travessa primer els camps des de la torre de Santa Caterina fins el Xup, i després va seguint la riera de Rajadell una estona, entrant en zona més boscosa, i després es va a buscar la font de l'Arrel, que en ple agost dóna un petit rajolí d'aigua. Tornada per una altra ruta, amb bones vistes, fins el Xup de nou, i després reprenem el seguiment de la riera de Rajadell, aquest cop cap avall. Es passen un parell de gorgs ben bonics, i finalment es torna a pujar per retornar al Pont Vell, d'on hem sortit.

Pont Vell

• 的照片 dani-daniel

dani-daniel 2019年5月14日

我已使用过这条路线  验证  查看更多

Molt bona ruta, amb dos únics desnivells sense garie importància. Llàstima que té un troç de corriol de baixada fins el torrent del diable que el fa impossible per gent d'edat avançada, la resta es fa molt bé. Paissatges molt macus, tot i que jo em vaig desviar perquè tenia pressa en arribar al pàrking de Renfe i no vaig fer el darrer tram de la torre de santa catalina, sino que del xup vaig baixar directe a Manresa. La vaig fer en sentit invers. Lo poso poca informació perquè de cop deixava d'haver-hi waypoints amb foto