下载

121 米
6.41 公里

浏览次数: 78次 , 下载次数: 6次

邻近 Rubí, Catalunya (España)

Comença a la plaça del Dr. Guardiet i segueix el traçat de l'antic camí ral de Rubí a Sant Cugat fins al parc de Ca n'Oriol. Travessa l'era i s'enfila al turó de la rosa dels vents per anar a passar pel túnel de l'autopista C16. Remunta pel camí de Can Tiraires (al costat hi ha el camp de golf) fins al punt on s'ubicava aquesta masia, de la qual no en queda res i ens porta fins al coll de Penjallops, sobre el túnel de l’autopista. Gira a l’esquerra, per sobre el túnel, en direcció a Rubí i tan bon punt s'ha creuat l’autopista, deixa la pista girant a l'esquerra per un camí, en forta baixada, per anar a trobar la font de Can Tiraïres. El camí segueix paral•lel a l'autopista, creua un petit pont de fusta i arriba a una esplanada delimitada per l’autopista i la finca Font del Ferro, just al davant. Es creua l’esplanada en direcció a una figuera i segueix per dins d’una pineda fins creuar el torrent de Ca n’Oriol, passa pel costat d’unes barraques i surt al carril bici del carrer Mallorca. L’itinerari gira a l’esquerra i segueix la vorera passant per la font de Ca n'Oriol i vorejant una pista de poliesportiva. Després de la pista ens enfilem pel darrere de la Masia de Ca n'Oriol fins a l'escola del Bosc i arribem el camí de Ca n'Oriol. El retorn a la plaça del Dr. Guardiet es fa pel Camí de Ca n'Oriol, el carrer de la plana de can Bertran i les torres modernistes del carrer Xile.