下载

1条评论

7.56 km

浏览次数: 22次 , 下载次数: 1次

邻近 Lage Heide, Flanders (Belgique)

Ik ben zelf afkomstig uit de Limburgse Noorderkempen, dus het Hageven ken ik al lang, en het is een bijzonder mooi gebied.
Vandaag was er nog even een opklaring toen we vertrokken, maar na een paar kilometer begon het te regenen, en nog een kilometer verder 'hield het op met zachtjes regenen'.
Uiteindelijk besloten we dan ook, om onze route in te korten, want manlief merkte dat zijn jas toch niet zo waterdicht was als gehoopt...

Maar eerlijk is eerlijk: ik vond die regen de wandeling extra charme geven.
Ik geef de wandeling vier sterren, want het continue geraas van het verkeer op de N74 stoorde mij in de eerste helft van de wandeling toch behoorlijk.

1条评论

• Jef Schoofs 2021年9月6日

我已使用过这条路线  验证  查看更多

Mooie wandeling! Wij deden hem zeker niet in de regen maar in de warmte van een 'Indian Summer' met een grote groep mannen die niet uit zichzelf de natuur zouden opzoeken. Alleen maar lof gehoord over de omgeving. Afwisseling. Bloeiende heide, bossen, de herder met zijn schapen en bloeiend 'herfsttijloos' onder de populieren. Heerlijk.