时间  5小时 3分钟

7.5
29.83 km

浏览次数: 1052次 , 下载次数: 50次

邻近 Gualba de Dalt, Catalunya (España)

Ruta Matinal si es comença a primera hora del mati i es va per feina tant al pujar com al baixar.

Si no és el cas és una ruta per tot un dia.

Sempre es pot començar a Santa Fe, una mica abans de la Font de Passavets.

No te cap dificultat tècnica, només cal vigilar a la baixada pels corriols des de Les Agudes fins a Santa Fe. Si continueu fins a Gualba si que cal anar amb una mica més de precaució ja que he retallat alguns trams i un cop arribats a la central Hidroelèctrica, he canviat de camí per fer-ho diferent i te algun tram més tècnic i cal vigilar. Aquest tram no es apta per a canalla de menys de 10 anys.

Apa que vagi be.

• 的照片 xatu14

xatu14 2018-5-5

我已使用过这条路线  查看更多

Ruta excel·lent! La riera de Gualba és un bon espectacle.
    Ara, posa que vas fer la ruta en 5 hores, i potser és una mica agosarat.

• 的照片 nohisoc

nohisoc 2018-5-12

Hola Xatu,
    Espero que la gaudissis tant com jo, a mi em va sorprendre molt el tram del Gorg Negre.

Es el temps que vaig tardar. Mai paro el telefon/ gps i jo paro molt poc, descansar és igual a fer fotos menjar i veure.

Si que et puc dir que tota la baixada i alguns trams de pujada (volta al llac) els vaig fer corrent o trotant i vol dir anar a menys de 10min/km, en concret a 9'53min/Km

Apa que vagi la propera sortida.