下载

1,176 m
11.27 km

浏览次数: 2084次 , 下载次数: 39次

邻近 Cornudella, Catalunya (España)

Sortint de Cornudella de Montsant direcció Ulldemolins trobareu a mà esquerra una carretera molt estreta que us menarà fins a l'ermita de Sant Joan del Codolar.

Des de l'ermita haureu d'agafar un corriol anomenat Grau dels Tres Esglaons, durant aquest ascens s'han de superar tres nivells de zones rocoses utilitzant barrots metàl·lics que trobareu clavats a la roca. No és difícil però cal parar molta atenció. No us recomano que ho feu si ha plogut.

Quan els haureu superat tots tres i haureu arribat a dalt, us heu de dirigir a la Roca Corbatera, el cim més alt del Montsant (1163 m).

Baixant i seguint dalt de la carena ens dirigirem per un corriol cap a la Font del Manyano passant pel Pas del Gat. En aquest indret hi trobareu un cable d'acer que dóna seguretat en el pas un xic penjat que hi ha. No és difícil.
Després heu de seguir per un corriol poc fresat que passa per la Font del Manyano, d'aquí aneu baixant fins a trobar una pista ben ample. L'heu de seguir, veureu que poc a poc es va estrenyent més. Arribareu a la balma del Serret.

Continuareu pel corriol paral·lels al barranc de la bruixa, passant ben a prop del Cap de gos, és una roca que sobresurt i que té una forma particular. Ens anem apropant, altra vegada, a la serra major del Montsant fins arribar a la cruïlla de camins Crist de la Sang.

Des d'aquí podeu baixar i visitar la balma de Meloners. Després heu de continuar en direcció a la cova santa. Si la voleu visitar us haureu de posar un frontal. Cal prendre precaució perquè podeu relliscar si hi ha molt fang.
Sortint de la cova, s'ha d'anar a trobar el GR que baixa cap al Grau del Tomaset. Gairebé a baix de tot us heu de fixar en un petit corriol a l'esquerre que us menarà novament a l'ermita de Sant Joan del Codolar.

Equipament: GPS, frontal, corda.

1条评论

• 的照片 jordisiol

jordisiol 2013年11月26日

我已使用过这条路线  查看更多

Fantàstica ruta amb una bona pujada, les vistes des de roca corbatera no tenen preu