Moving time  5 hours 17 minutes

3.9
7.7
15.46 km

near Queralbs, Catalunya (España)

Fontalba - Puigmal (Tast d'alçada DO Empprdà) - Vall de Núria - Fontalba
Vista al Puigmal des del cim de la Dou
Última pujada Puigmal
Tast
Torrent de la Coma de l'embut. Baixada cap a Núria
Torrent de la Coma de l'embut
La Tora Blava és considerada una de les plantes més tòxiques d'Europa. Conté una substància anomenada aconitina capaç de matar un adult amb tan sols 2 mg! Recomanen no tocar-la i en cas de contacte rentar-se bé les mans de seguida, sobretot abans de menjar o tocar-se la cara! Sembla estrany que la tinguem tan aprop i molts no la coneixem!
Arribada a Núria

• Photo of Caputx

Caputx 2019-8-23

Moltes feliçitas per la descripsió de la planta Tora Blava mey permes copiar la teva descripció per q molta gent sapigui lo toxica q es .Salut i Caminacamins gracies.

• Photo of nuriiaaa

nuriiaaa 2019-8-23

Només faltaria! Va ser tal la meva sorpresa al descobrir la seva toxicitat que esperava trobar-la florida per poder-la posar. Si serveix per informar ni que sigui una sola persona ja haurà valgut la pena! Entre tots ens hem d'ajudar! Moltes gràcies Caputx pel teu comentari, salut i muntanya!!☺️