1,107 m
6.7
13.44 km

浏览次数: 7417次 , 下载次数: 433次

邻近 Lluc, Baleares (España)

Dura ruta degut a la pujada al Tomir des del camí Vell de Pollença a Lluc. El pas d'en Diable pot presentar problemes als qui pateixen molt de vertigen, igualment la baixada pel pas des Cable o de Binifaldó. Veure el reportatge fotogràfic al bloc: AIRES DE LA SERRA MALLORQUINA

更多 external

• 的照片 Sergi Llabrés

Sergi Llabrés 2016-3-26

我已使用过这条路线  查看更多

Ruta excelent, com bé diu un JURIBO de dura pujada pel requeriment físic, en lo que respecta nivell tècnic no és gaire per qualsevol avessat a trescar per la serra.
    Primera vegada que passam pel pas de cable, a dir que esperavem més dificultat a n'aquest pas per justificar l'encadenament i els graons de ferro, no hem vist necessitat de la seva instalació, imaginam que per fer més "turistic" aquest cim.
    El pas d'en Diable, si no es te vertigen, no te dificultat mes que "tenir dos dits de seny".
    Per la resta com sempre JURIBO una feina excelent amb la pàgina web, gràcies per l'esforç!

• 的照片 Aires de la Serra Mallorquina

Aires de la Serra Mallorquina 2016-3-26

Moltes gràcies, Sergi per les teves amables paraules, que m'animen a seguir.
    Home, al Tomir hi puja molta gent, i el graó és molt vertical i relliscós.
    Salut i caminades!

• 的照片 magb27

magb27 2018-9-26

Muy divertida actividad. El sendero poco intuitivo pero gracias a los hitos se hace bien. Nos ha llevado 4 horas y media.